alvapluslinnea.blogg.se

Lev för dom du älskar

Kategori: Allmänt

God kväll! Jag har städat på mitt rum, jag kände också att jag behövde ändra om lite för att variera så nu känns det fräscht och bra. Jag blev så sugen på chokladmuffins nyss så jag tror nog att jag ska baka till kvällen, eftersom alla affärer är stängda nu och vi har inget godis hemma till kvällen så då vill jag baka något gott istället. Fångarna på fortet börjar ju klockan 8 och det får jag inte missa eftersom Blondinbella, Paow och Foki är med ikväll, så då blir det lite extra roligare! Nej, om jag ska hinna baka muffins så är det väl bäst att jag börjar nu, känner inte direkt någon vilja att stressa och hålla på i köket utan jag vill helst baka i lugn och ro innan tv:n börjar och så att muffinsarna hinner grädda länge inne i ugnen så att dom blir bra och goda. Jag skipper helst att sitta och äta gummi-muffinsar som jag gjorde första gången jag bakade chokladmuffins, jag stressade med smeten och sen hade jag också i för mycket mjöl vilket gjorde att smeten smakade mjöl när den skulle smaka choklad. Hoppas jag får stå över den här gången!

Hoppas ni får en mysig lördagskväll, med massa bra filmer/program på tv:n. Vi hörs imorgon! Puss ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: