alvapluslinnea.blogg.se

Lördag

Kategori: Allmänt

Jag gick redan och lade mig nio igår kväll, och jag sov till åtta imorse. Jag hade ont i huvudet igår, så jag orkade inte hålla ögonen öppna ens en gång, så det bästa sättet var nog att gå och lägga sig. Jag ville ju inte ha huvudvärk idag, när jag och Linnea ska åka till Julia för då skulle hela dagen bli förstörd. Jag får nästan aldrig huvudvärk, men när jag väl får det, så har jag ingen lust med någonting. Då vill jag bara lägga mig och sova tills den går bort. Idag är det äntligen lördag och den här dagen kommer bli toppen känner jag!

Jag skulle ju egentligen åka in till stan med mamma idag, men eftersom jag skulle till Julia idag så åker vi in dit imorgon i stället. Min mamma skjutsar mig och Linnea klockan halv tolv och sedan hämtar Linneas pappa oss senare ikväll, så jag får se när jag landar här hemma i Hallsberg igen. Jag tror inte att jag hinner blogga när jag kommer hem för då ska jag se på Fångarna på fortet. Så vi hörs antagligen imorgon, ha en bra dag! Puss♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: