alvapluslinnea.blogg.se

Make love, not war

Kategori: Musik

Godkväll. Runt halv 8 förut gick jag ut på en promenad i kvarteret, kände att det behövdes efter all god mat som jag hade ätit under dagen. När jag kom in hoppade jag in i duschen och kom ut en kvart senare, 5 över 8 om man ska vara petig. Då hade Fångarna på fortet börjat så då satte jag mig i soffan och kollade på det. Nu ska jag borsta tänderna och sedan gå och lägga mig. Eftersom det blev väldigt sent igår/idag natt så måste jag det! Innan jag stänger av datorn får ni lite musik att lyssna på. Sov gott allesammans!♥ /Linnea
Värda att lyssna på!

Kommentarer

  • frida säger:

    Nu är min veckans blogg-tävling avslutat. Kika in och se vem som vann!

    2011-01-02 | 12:06:37
    Bloggadress: http://lemien.blogg.se/

Kommentera inlägget här: