alvapluslinnea.blogg.se

Sleeping

Kategori: Bilder

Godkväll. Jag hade tänkt att måla mina naglar med ett av mina nya nagellack ikväll framför Let's Dance med Toffifee i knät och bara mysa med familjen. Men jag får måla mina naglar någon annan dag/kväll. Jag har faktiskt två ursäkter och ena är att jag inte hinner, för jag vill måla noga och bra och det tar ju en stund och sedan ska det ju torka och jag måste snart gå och lägga mig så det blir lite för stressigt och för det andra så kan jag inte bestämma mig om jag ska ha den aprikosa färgen eller den lite mer turkos/grön/ljusblå. Så nu har jag ett tag till att tänka och bestämma mig! Jag känner att jag har hunnit med mycket idag. Jag har shoppat, Varit ute, Druckit vatten och mjölk, ätit, varit tillsammans med mina nära och kära och mycket mera. Jag känner att jag börjar bli klar för dagen och det är dags att börja bädda upp i sängen och slappna av och sova tills jag vaknar, det kallar jag ett riktigt lov ♥ Och imorgon väntar en ny dag, nya äventyr och nya tag. Jag ska träffa Linnea på förmiddagen, ungefär vid halv tolv. Då ska vi gå vidare till någon pulkabacke och vara ute hela dagen, varm choklad och smörgåsar följer också med givetvis. Nu ska jag börja göra mig i ordning. Sov gott och dröm sött ♥ / Alva


Kommentarer


Kommentera inlägget här: