alvapluslinnea.blogg.se

So bad

Kategori: Känslor/Åsikter

God förmiddag! Jag har funderat på en sak jätte länge, jag är inte säker på om jag vill blogga mer. Det känns mycket bättre att skriva en dagbok istället, jag vill nästan inte lägga ut min dagbok på nätet längre, för här kan man inte skriva om alla känslor, för jag vill inte att vem som helst ska läsa när jag är ledsen eller så, utan det vill jag hellre ha för mig själv. För om jag är ledsen har jag velat skriva det här på bloggen många gånger och tagit ut min ilska/ledsenhet. Men jag vill inte att vem som helst ska läsa. Och då är det ju inte så bra att ha en blogg om man tycker så? Så idag kommer jag skriva i min privat dagbok istället och känna efter om det känns bättre att skriva så. Och om jag inte alls tycker det är kul så kommer jag tillbaka och fortsättar att skriva här..

Mamma och jag ska till stan idag och mysa, bara hon och jag. Senare kanske vi drar oss vidare till mormor i Kumla och hälsar på. Ajuste, jag såg på världens roligaste film förut, haha jag måste se den igen någon dag! För bra var den. Nu ska jag klä på mig, äta lunch och sedan åker vi. Ha en bra dag ♥ Peace / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: