alvapluslinnea.blogg.se

Söndagsmorgon

Kategori: Tips

God morgon! Idag gick jag upp lite tidigare än vanligt, jag gick upp halv nio för att jag ska bli ganska trött tills ikväll så jag kan börja vända på dygnet nu dom två sista dagarna som är kvar. Idag på förmiddagen ska jag väl bara städa och göra mig klar, för klockan tre kommer ju våra förra grannar och fikar här, som jag skrev i mitt förrra inlägg. Jag ska samt också baka en sockerkaka tills dom kommer, så det är väl bäst jag börjar snart. För den ska ju stå och svalna ganska mycket efter den har kommit ut ur ugnen. Igår kväll efter att jag hade kollat på Fångarna på foret så började en film på kanal 4. Den hette John Tucker must die och den var super bra! Verkligen min typ av film, en amerikansk komedi. John Tucker är tillsammans med tre tjejer samtidigt och dom börjar snart fatta vad som pågår. Det kommer en ny tjej i klassen - Kate. Och dom här tre tjejerna börjar bli kompis med henne, och alla fyra börjar planera hur dom ska hämnas på John och krossa hans hjärta, precis som han gjorde med dom. Ni som inte har sett den, måste se den! Jag hör av mig mer senare. Ha en bra dag ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: