alvapluslinnea.blogg.se

Torsdag

Kategori: Musik

Egentligen har jag ingen alls tid i hela världen att sätta mig vid datorn, för jag har faktiskt fullt upp! Jag ska plugga på tyskaglosorna tills imorgon, packa upp väskan, plocka i ordning på mitt rum och äta. Linnea frågade mig förut om jag vill följa med henne på bio senare med hennes mamma och pappa här i Hallsberg, men jag kunde tyvärr inte idag, vilket var synd.. Men det får vi göra snart tillsammans, det var ganska länge sedan vi gick på bio♥ Nu ska jag byta om och sedan äta, KYSS! /Alva 


Jean Love - Let's Party. Bra låt!

Kommentarer

  • moa säger:

    vart ligger bion i hallsberg? :)

    Justdet, jag kom på att jag har glömt och svarat på fb om i helgen,så jag tar det här ist. Jag vet inte om det går än. Kanske! Det beror på vilken dag och tid isf och om det går för dej också. Kan jag ringa dig på lördag förmidda elr nåt? :) <3<3

    2011-01-27 | 18:59:23
    Bloggadress: http://moajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här: