alvapluslinnea.blogg.se

What's my name?

Kategori: Allmänt

Min dag har varit helt perfekt! Vi har haft släktkalas hela dagen för brorsan, han har fått mycket fina saker. Dom sista åkte klockan sju, då hoppade jag in i duschen. Sjukt skönt! När jag var klar smörjde jag in hela mig och satte på mig min mysiga pyjamas som jag fick av mamma för någon vecka sedan. Älskar den!♥

Klockan åtta kollade jag på Top Model, men jag såg att det även var CSI Miami samtidigt så jag fick zappa över då och då. Lite små jobbigt att kolla på två program samtidigt, men båda är mina favorit program så det går inte att välja. Jag har borstat tänderna och redan gjort mig klar för länge sedan, så det är bara att hoppa i sängen och sova på studs. Ikväll ska det bli extra skönt att sova, jag har längtat efter det hela dagen. Att bara lägga sig under ett svalt täcke med en super härlig kudde. Hur skönt är inte det egentligen? Jag tänkte också läsa en stund innan jag slocknar, men klockan är mycket nu och jag behöver den såkallade skönhetssömnen. Sov så gott♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: