alvapluslinnea.blogg.se

Anywhere you are, I am near ♥

Kategori: Känslor/Åsikter

Jag saknar dig så det gör ont i hela mig, vi har inte pratat på 4 eller 5 hela dagar. Men nu är det bara 2 dagar kvar, det klarar vi! Jag ska krama om dig så länge och hårt jag bara kan, vi kommer ha en massa att prata om. Köpa en massa gotti saker och sen åka till vårat ställe. Vårat. Jag längtar så jag spricker, hoppas dom här 2 dagarna går snabbt, eftersom 4/5 dagar gick super snabbt så det här ska gå bra. Om du ser det här, jag har det bra och det har du säkert också! Det hoppas jag iallafall, jag tänker på dig iallafall. Jag älskar dig mest av allt, vi ska alltid hålla ihop! Bästavänner föralltid, så har vi alltid sagt och så kommer det alltid att vara ♥ Puss! /Alva

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Jag saknade dig jätte, jätte mycket Cider! En vecka utan dig går egentligen inte, men vi klarade det. Jag håller hårt i dig vännen, min allra bästavän!



    I love you more than words can explain ♥♥

    2011-07-16 | 23:29:35
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: