alvapluslinnea.blogg.se

Commander

Kategori: Alva

Jag har ju inte bloggat så mycket vad jag har gjort osv, och om jag skulle göra det nu så skulle det ta någon eller några timmar och jag hade tänkt att gå och lägga mig alldeles strax. Jag är helt slut, jag har sovit borta två nätter. En natt hos farmor och en natt hos Moa och igår när jag sov hos Moa gick vi och lade oss runt halv 4 och sov till lite över 11, så jag är jätte trött just nu. Jag ska sova vilken minut som helst! Men jag kan bara kortfatta dagen igår och idag lite snabbt så slipper jag dom dagarna imorgon.

Ja, Moas mamma hämtade oss hos farmor igår på eftermiddagen, där stannade vi ett tag och åt lunch och fikade osv. Sen när det var dags att åka så släppte hon av oss vid Marieberg, där gick vi en liten stund bara. Där köpte jag bara iallafall ett linne! Efter det handlade vi på Coop och hennes föräldrar var också där. Vi köpte godis och coca-cola vanilj. Gott! När vi kom hem satt vi vid datorn och bara tog det lugnt. Åt kvällsmat och kollade på film resten av kvällen. Mys! Idag har vi bara varit inne, kollat på tv och bakat kladdkaka. Det är det ända vi har gjort, för sen kom min mamma vid 4 och hämtade mig. När jag kom hem packade jag upp och böt om direkt, så nu är det klart. Nu kan jag bara ta världens skönaste VILODAG imorgon, känner att jag behöver det! Och på tisdag blir det stan med mamma, ska ta en liten tjejdag där med henne och shoppa lite. Hoppas jag får med mig det jag är ute efter hem! Nu ska jag gå och lägga mig, sov sött! ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: