alvapluslinnea.blogg.se

Det händer mycket på dagarna

Kategori: Alva

Jag har gjort en massa inom de senaste dagarna, men det orkar jag inte ta nu. För det kommer bli en långt inlägg och den tiden har jag inte nu. Så det får jag ta imorgon eller på måndag, då jag är hemma! Just nu sitter jag hos Moa, jag ska sova här inatt. Vi sov ju hos farmor igår tills idag, så idag har vi fikat, cyklat och varit hemma och ätit. Sedan kom Moas mamma och hämtade oss vid 1 eller 2 vid lunch, då åt vi hos farmor och fikade även jordgubbstårta som hon hade bakat helt själv. Sen åkte jag och Moa till Marieberg och där gick vi ett tag. Sen vi kom hem har vi suttit här, ätit mat och godis och skrattat. Jag berättar resten, dvs jätte mycket när jag får tid! Så vi hörs troligtvis imorgon, puss på er! ♥ /Alva


Nu ska RÖVHÅLS MOA och jag göra något annat, men innan ska ni få en bild på henne och mig..


Kolla mest på det feta arslet till vänster.. Fule fan..

Kommentarer

  • MADDES säger:

    Ursäkta sent svar, har haft fullt upp i slutet av denna vecka och helgen! Allt bra?

    2011-07-10 | 12:25:22
    Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här: