alvapluslinnea.blogg.se

Jag gav aldrig upp

Kategori: Känslor/Åsikter

Alva hade redan skrivit om igår och förrgår, så jag kan inte mer skriva mer än att det var väldigt kul! Vi kollade på Emil i Lönneberga, haha sjukt roligt! Idag har jag bara varit hemma, städat lite och tagit en springtur osv.

Helt plötsligt, utan förvarning
Det bara stog där på skärmen
52 små bokstäver, som hade så stor betydelse
Jag visste att jag inte skulle kunna hålla tårarna tillbaka

Jag läste, jag läste det flera gånger
Men jag förstod ändå inte
Det var inte verkligt
Det skulle inte hända
Men det har hänt

Du vet, jag släppte aldrig taget
Jag gav aldrig upp dig
Jag gav aldrig upp drömmen
Den kommer alltid finnas kvar
Fast nu jag vet, jag vet
Det är bara slöseri med tid
Så många tårar jag grät för dig
Dem var bara förgäves
Aldrig mer, aldrig mer så kär
Från och med nu, från och med du
Varför? :(

/Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: