alvapluslinnea.blogg.se

Mullhyttemarken

Kategori: Alva

Nu blir det ett snabbt inlägg här innan jag ska sova. Idag skulle jag, min farmor, Moa och hennes mamma (Moas mamma är min faster) till Mullhyttemarken. Men Linnea, hennes farmor och Birgitta skulle också följa med. Så idag har allihopa umgåtts! Jag köpte inget speciellt, bara lite godis och så fick vi 2 mobilsmycken var av våran slöjdlärare som vi har på skolan. Dom var jätte fina allihopa! Kan visa bild på dom imorgon, tack igen Gittan! När jag kom hem böt jag om och tvättade bort sminket, sen satte jag på filmen Snövit. Haha, ååå den är så bra! Jag älskar den filmen. Sen cyklade jag och Linnea till Ica och köpte lite gotti saker och pratade en stund, sen kom jag hem igen och sen dess har jag bara myst hemma. Så skönt! Nej, nu ska jag sova. See you tomorrow! ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: