alvapluslinnea.blogg.se

WHAT GOES AROUND COMES BACK AROUND , HEY MY BABY

Kategori: Alva

Hallå bloggen! Jag och mitt fotbollslag har ju varit på Sunne vattenland cup hela helgen. Vi vann hela cupen!

Igår när jag kom hem runt 7 på kvällen, så packade jag upp och bytte om till myskläder. Efter det så var klockan redan 9 och då började en film som jag skulle se, Disturbia heter den och den var supersuper bra! Efter filmen så gick jag och la mig direkt i sängen, jag var ju så himla trött efter en hel helg. Jag somnade direkt när jag la mig, och då var klockan vid 11 och så sov jag till 10 imorse. Så alltså 11 timmar blev det inatt. Skööönt! Nej, nu ska jag dra mig vidare mot tv:n, jag tänkte ta en slappardag idag. Ha det bra! Puss ♥ /Alva
Flätan som Moa gjorde på mig förra veckan hemma hos farmor, hon är bäst på sånt där! Den blev ju värsta fin, önska jag också kunde göra så.. ♥

Kommentarer

  • evelina säger:

    sv; det där var första färgningen, då de var grön/grått men de syns inte på bild.. så jag färga en gång till och nu är det mörkare men ingen missfärgning hehe:$<3<3

    2011-07-04 | 16:20:03
    Bloggadress: http://eeeevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: