alvapluslinnea.blogg.se

Coming soon

Kategori: Bilder

Ps. Jag har tagit några bilder idag och igår. Men dom får ni se imorgon! Jag orkar inte lägga in dom på datorn nu, för nu ska jag sova! Gud så skönt det ska bli att äntligen få lägga sig ner. Har gått, stått, sprungit och hoppat hela dagen. Inte ens 1 sekund har jag knappt fått tagit ett djupt andetag, det har bara rullat på hela dagen. Haha! Nej, nu ska jag sluta tjattra för annars kanske dom på blogg.se tar bort våran blogg för att jag tjatar så mycket. Oups, bäst att gå! Godnatt mina fina ♥ /Alva
En jätte gammal bild efter en fotbollsmatch som jag hittade i arkivet. Den får duga!

Kommentarer

  • MADDES säger:

    I fredags hade jag myskväll med killen och laddade inför lördagen! Hur mår du idag?

    2011-06-13 | 11:53:39
    Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/
  • MADDES säger:

    Jag laddade inför min brors student som var på lördagen :) Det är fint med mig, idag blir det att träna och så håller jag på och tvättar just nu också. Sen efter lunch ska jag hänga med en kompis. Vad händer hos dig idag?

    2011-06-14 | 11:05:48
    Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här: