alvapluslinnea.blogg.se

Desperate Housewives

Kategori: Allmänt

För en stund sedan såg jag sista avsnittet av Desperate Housewives säsong 7. Åh jäklar vad bra det är alltså, men ja nu är det bara att vänta och vänta till hösten, för då kommer säsong 8 visas. I can't wait! Riktigt spännande var det iallafall.

Nej, nu ska jag ta en Alvedon så min huvudvärk lugnare sig lite och sova på den. Och så imorgon förväntar jag mig att min huvudvärk ska ha gått bort och så ska jag ha sovit ut ordentligt så jag orkar hela dagen imorgon på dagiset också. Nu när man har fått lära känna alla barnen och när man kan alla namn på dom, blir det mycket roligare! Det blev ett kortis inlägg, men jag tror inte ni orkar läsa så mycket iallafall så det får duga! Vi hörs imorgon! Godnatt ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: