alvapluslinnea.blogg.se

Du kommer aldrig mer få se mig svag

Kategori: Kläder/Outfits

Heeeej!

Var på Marieberg i förmiddags med pappa. Jag behövde en ny bikini och ett par skor, och det fick jag med mig hem! Plus en tröja på rea. När jag kom hem höll jag mig faktiskt inne, det var så varmt att jag inte klarade av att vara ute! Och det var ingen idé att hitta på något för jag skulle ändå äta och sedan träna. Träna? Ja, ni läste rätt. Vi skulle träna i värmen! Plåga? Mh, det kan man lugnt säga. Men vi fick hem lite lappar inför Sunne och så fick vi en tröja med vårat namn på som vi ska ha där uppe. Jag är taggad! Längtar! Och imorgon ska jag och Alva hämta vår stora luft madrass som vi ska sova på där! Nice!

Bjuder på lite bilder innan jag drar mig mot altanen, för det är super varmt i mitt rum. Hur ska jag kunna sova sen? Hoppas ni njuter av solen iallafall, puss ♥ /Linnea




Kommentarer


Kommentera inlägget här: