alvapluslinnea.blogg.se

Every day is a good day

Kategori: Allmänt

Imorse försov jag mig för första gången på jätte länge och shit vilken panik jag fick! Jag och Linnea börjar ju som sagt 08.00 på dagiset (som ligger ungefär 2 minuter ifrån vart jag och Linnea bor) Jag hade stallt klockan som vanligt men på något konstigt sätt så råkade jag stänga av alarmet istället för att trycka på "snooze" när det ringde hela tiden. Så när jag vaknade var klockan 07:48 (alltså 12 minuter tills jag skulle börja) Åh herre jäklar vilken panik jag fick! Jag bara for upp som en raket och drog på mig kläder, satte upp håret i en slarvig toffs och borstade tänderna och det där. Jag hann verkligen inte äta frukost, men jag får skylla mig själv! Men vi kom till dagiset strax innan 8 så det var lugnt. Men gud vad äckligt det är alltså när man får sådan där panik! Man vet inte vad man ska göra. Men jag hann iallafall och det är jag glad över. Kan ju liksom inte komma försent på en prao? Eller en vanlig skoldag heller. Men oftast så förstår våra mentorer och andra lärare i skolan om man skulle råkat försovit sig, men det skulle nog inte dagisfröknarna göra.. Jaja, det här vill jag iallafall inte vara med om mer! För att gå hungrig i 3 timmar är inte det bästa känslan att ha i magen precis. Men nu ska jag gå och lägga mig! Hörs mer imorgon! Xoxo babes ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: