alvapluslinnea.blogg.se

Jag bara undrar, var är jag nu?

Kategori: Bilder

Godkväll! Imorgon är det skolavslutning, och det ska bli så jäkla skönt med sommarlov i 8/9 veckor framöver! Vid 11 på förmiddagen när vi slutar så ska jag, Linnea och Vilma upp till God Smak och fika. Mysigt! Efter det blir det nog att kanske vara med dom och hitta på en massa kul? Men på kvällen är det iallafall fotbollsmatch hemma mot Rynninge. Det här tar vi igen brudar! Jag ville bara skriva det, har ju inte bloggat sen igårkväll. Men jag har haft fullt upp, som idag tex så fyller min underbara mamma år! Ett stort grattis på dig och hoppas du har haft en härlig dag. Och jag hoppas även att du blev nöjd med presenterna, men det blev du nog! Jag älskar dig ♥ Jaja, vi hörs mer imorgon! Godnatt /A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: