alvapluslinnea.blogg.se

Jag finns för dig, jag kommer så fort jag bara kan

Kategori: Bilder

Hej bloggen! Vi hade ju som sagt fotbollsmatch igår, det var inte den bästa matchen som vi spelat men bra var vi iallafall! Det blev en seger till med 2-1 mot Sturehov! Vi börjar bli bortskämda med att vinna. Men det är ju bara bra! Så nu ligger vi antagligen 1:a eller 2:a i serien, sjukt bra jobbat tjejer. Ni är bäst! När jag kom hem packade jag upp och böt om till myskläder, sedan åt jag kvällsmat och efter det lade jag mig i sängen framför min underbara tv. Halv 10 började en Wallander film - Mörkret. Den var bra! Till filmen åt jag godis och bara mös. Älskar fredagar!

Jag åt precis frukost, det blev vattenmelon och massa annat gott. Mums! Nej, nu ska jag dra mig härifrån. Bloggar mer senare idag eller ikväll. Later! /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: