alvapluslinnea.blogg.se

Vår plats, så snabbt, gud vad jag längtar

Kategori: Alva

Nu är jag hemma igen efter 2 dagar hemma hos Moa! Det har varit jätte kul att varit där och umgås med henne. Som alltid dåra! Och ni kan ju läsa mina dumma kommentarer som jag säger till henne, bloggen hittar ni här. Det är verkligen en läsvärd blogg kan jag lova er! Pappa kom och hämtade mig, och farmor var även med. Kul att se henne också, det var 1 vecka sedan jag träffade henne och jag vill helst träffa farmor, farfar, mormor och morfar osv ganska ofta, för man vet ju aldrig när sista gången blir.. Jag är ganska rädd för det där, alltså att något ska hända någon av dom. För man vet ju aldrig? När jag kom hem packade jag upp och böt om. Skönt att det är gjort nu iallafall! Och jag ska nog lägga mig om en stund eller så, för vi la oss runt 3 igår (eller idag/imorse? haha) och sov till 12 ungefär. Jaja, filmen vi såg igår som jag skrev var iallafall jätte bra! Jag får fråga Moa IGEN vad den heter så jag kan tipsa er om den, för nu kan jag ju inte göra det. Eftersom jag har glömt bort namnet på den igen, haha jag är så trött att jag inte kommer ihåg någonting! Aja, så fort jag har frågat henne så måste jag bara lägga upp det här. För den var verkligen guld! Nu har jag ingenting mer att skriva. Hoppas ni iallafall har haft en bra dag idag, som jag har haft! Puss ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: