alvapluslinnea.blogg.se

Lyckad Onsdag!

Kategori: Allmänt


Passande för gårdagens bravader ↑

Jag, Alva & Vilma var ju på Talangen igår, och det var den roligaste kvällen jag har haft på länge! Vi kom dit halv 8, kollade lite på Talangerna, dem var väl sådär.. Fast en kille som heter George var grym! Och han var då den ändå som var bra. Klockan 9 började discot och det höll på till 12. Så kul! Vi dansade och sjöng för kung och fosterland och träffade en massa härligt folk! Det tråkigaste under kvällen/natten var att hemma hos Vilma somnade jag inte förens runt halv 6 på morgonen! Så jag var lite trött på träningen idag, men som man bäddar får man ligga! Iallafall, tack för kvällen och natten tjejer ♥

/L


Ajuste, så fort vimmelbilderna kommer ut lägger jag eller Alva upp dem direkt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: