alvapluslinnea.blogg.se

Mitt huvud har snurrat hela helgen

Kategori: Bilder

Hej! Kände att det var dags att blogga lite nu. Igår satt jag och pillade med designen på bloggen, och när den var nästan helt klar kom Alva och bestämde lite hur det skulle se ut. Reslutatet blev faktiskt fint, fast headern är bara tillfällig! Ska försöka fixa en annan snart. Nu tänkte jag dra igenom hur mitt sommarlov har sett ut hitills, har ändå ingenting annat att göra!

Onsdag: Var med Alva, Vilma, Tova, Evelina, Patrick & Daniel.
Torsdag: Hängde hemma hos Vilma med Alva, badade i hennes pool osv. Träning & A-lagsmatch på kvällen, men det har jag redan skrivit om.
Fredag: Umgicks med bästis hela dagen!
Igår/Lördag: Var hemma tillmestadels hela dagen, men cyklade till Erik & Lena med Alva och var där på kvällen. Lena fixade mina avklippta jeans, dem blev perfekta, så tack igen! ♥
Idag: Ska vara hemma hela dagen, som ni ser, så har jag inte varit det på hela sommarlovet. Passande väder till det iallafall!

Later. /Linnea


För några dagar sedan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: