alvapluslinnea.blogg.se

Mys med bästavän och fotbollsmatch

Kategori: Alva

Hej bloggen! Idag har jag inte gjort så mycket mer än vad rubriken berättar. Jag kom till Linnea runt halv 12, då pratade vi om en hel del eftersom vi inte hade setts på 2 dagar. Haha så det var roligt att se henne igen! Efter en stund bakade vi chokladmuffins. Mums! Vi kollade även på film - Trassel blev det! Men vi hann inte se klart hela eftersom vi hade samling klockan 6, så vi får se klart den någon annan gång! Vi har ungefär en halv timme kvar. Åå den är så bra! Haha, jag längtar tills vi kan se klart den, eftersom det var väldigt spännande när vi var tvugna att stänga ner :( Vi vann även matchen mot Finnerödja med 5-0. Härligt med ännu en seger! Men snacka om att vi är duktiga iallafall? Det måste ni hålla med om, eftersom vi har vunnit 7 matcher och är serieledare. GO GIRLS!

Imorgon blir det att umgås med Linnea och Vilma hela dagen. Vi ska cykla tandemcykel och mysa. Kanske sola och bada i Vilmas pool om nu soler visar sig? Och senare på kvällen ska vi in till Örebro, och när vi kommer hem sen sent på kvällen/natten ska vi sova över hos Vilma. Mysigt! Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Later! ♥ /Alva
ÅÅÅH, DIT SKA JAG IMORGON!! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: