alvapluslinnea.blogg.se

Prao på dagis

Kategori: Musik

Ska alldeles strax gå och lägga mig. För imorgon väntar en ny dag och jag har ju som sagt praktik, jag ska praoa på dagis! Jag börjar 8 på morgonen till 2 på eftermiddagen, känns helt okej. Det är iallafall kortare än att vara i skolan en hel skoldag. Om jag hade gått till skolan imorgon så skulle jag börjat jag 10 i 8 och slutat 3. Men nu blir det inte så vilket är skönt. Vi har inte heller några läxor eller prov den här sista veckan innan vi får somarlov!

Efter skolan ska jag antagligen hem och vila mig, kommer säkert vara helt slut efter alla ungar som skriker och tjatar.. Vi kommer också säkert få sitta i ring och sjunga eller läsa barnböcker. Haha! Men kul ska det allt bli. Nej, nu ska jag inte göra samma fel som jag har gjort ett tag den senaste tiden. Lagt mig alldeles försent och sen orkar jag inte upp på morgonen, vilket då leder till att jag får stressa. Jag ska verkligen lägga mig NU och sedan ta det lugnt imorgon bitti, äta en bra och mättig frukost och hinna göra mig klar i tid utan att stressa. Det är så skönt. Men innan jag ska lägga mig ska jag bara borsta tänderna och tvätta av mig sminket! See you later babes ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: