alvapluslinnea.blogg.se

Tisdag

Kategori: Allmänt

Hej! Jag glömde ju säga vad jag hade gjort igår, men jag var iallafall på Marieberg med mamma. Där jag köpte mina dröm-jeansshorts! Och idag var ju första dagen på praktiken, jag tyckte det gick väldigt bra. En del barn var lugna och blyga, medans andra små barn skrek och grät överallt. Så ja, huvudvärk, mycket skratt och skoj har det varit idag! På sista halvtimmen innan jag och Linnea skulle hem för dagen, så satt jag, Linnea, Vilma och Svea och pysslade, vi gjorde armband och halsband av pärlor. Haha!
Nu ska jag sluta skriva, har ändå ingenting mer att berätta. Så jag antar nog att vi kanske hörs mer ikväll eller så hörs vi mer imorgon! För lite senare är det fotbollsträning och ikväll är det sista avsnittet av Desperate Housewive som jag måste kolla på! Så jag vet inte om jag hinner sitta här, men jag får se hur det blir. Puss! ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: