alvapluslinnea.blogg.se

1 helt år!

Kategori: Tips

i måndags hade jag och alva haft den här bloggen i 1 heeeelt år! 28 mars hemma hos mig började vi blogga tillsammans, och första inlägget blev väl lyckat (?) haha, minnen alltså ♥ tycker det borde firas, hihi, så det får vi göra någon dag!

nu ska jag göra packa ner fotbollsskor m.m för halv 6 är det fotbollsträning ute på konstgräset. lite skönt i detta vädret! föressten, måste tipsa om chris browns nya skiva! riktigt sköna låtar, speciellt next to you, no BS, all back & she ain't you.

nej, nu måste jag dra. ha det suuuuper! /linnea


sommar sommar sommar :|

Kommentarer

  • frida säger:

    sv: ja!! jaha det såg jag inte haha :D

    2011-03-30 | 21:08:35
    Bloggadress: http://lemien.blogg.se/
  • S A N N A S . R U M säger:

    Åh, längtar efter sommaren!!



    Hihi vad roligt att höra att du tycker om min blogg (:

    Vad glad jag blir, värmer verkligen upp mig! <3

    2011-03-30 | 21:52:46
    Bloggadress: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här: