alvapluslinnea.blogg.se

Bella Cosa

Kategori: Känslor/Åsikter

(Syftar på en speciell låt som vi älskar ↑)



Minns du innan jag skulle åka till Paris och jag la upp den här↑ låten på bloggen för att du skulle veta att du skulle klara dig och att jag skulle sakna dig? Det gör jag. Precis som igår. Ville bara lägga upp låten som en liten påminnelse att du betyder mest och att jag älskar dig lika mycket som då! Inget har förändrats mellan oss och kommer inte att göra det vad som än händer. Du är min allra bästavän och det har du varit sedan vi var för första gången. 4 år nu va? Det känns som jag har kännt dig i en evighet! Men vet du vad? Vi ska klara våra farmorers rekord, det är jag säker på. G-K, Bull, Nalle Puh, Awa och allt vad jag nu kallar dig, jag vill aldrig mista dig.

Ta en kyss ;-)
/Linnea


Då som nu, alltid.

Kommentarer

  • Alva säger:

    HAHAHA, jag höll på att dö när du skrev " nalle puh " och du är ju min lednsa Ior..



    - den där låten kommer jag väl ihåg, vilka minnen vi har. jag kom på ett till namn som du kallar mig också, vilket är Gösapåge och vilket jag HATAR! (haha). vill också bara säga att du betyder mest för mig och det kommer du och alltid att göra. Älskar dig massor, orden räcker inte till, till en sådan människa som du! Hoppas du förstår. / Din alva ♥

    2011-03-22 | 18:39:31
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: