alvapluslinnea.blogg.se

I never let you go

Kategori: Bilder

Hej! Förlåt för dålig uppdatering, men det har varit väldigt mycket läxor och några prov den här veckan, så jag har inte fått någon tid till att blogga. Men jag tänkte bara berätta lite om dagen eftersom det är pause på Lets Dance plus att Criminal Minds slutade nyss.

Först var det ju skola som vanligt, hade matteprov första lektionen. Det gick jättebra! Eller vi har inte fått reda på resultatet ännu men jag kände att det gick bra iallafall. Sedan hade vi engelska och sist tyska, sedan slutade vi och då var klockan ungefär två. Då hade jag och Linnea ingenting att göra, så vi drog hem snabbt varförsig och packade och sådär, sedan åkte vi till Alléhallen och badade tills klockan åtta. Tack för dagen! När jag kom hem packade jag upp och åt. Kollat på tv och bytt om till myskläder har jag också gjort, men snart börjar Let's Dance igen efter den långa pausen, så det är nog bäst att jag går. Ha en bra fredagskväll ♥ Massa pussar! / Alva
Älskar dig bästis ♥

Kommentarer

  • © sarastille säger:

    Har du en blogg som inte får den uppmärksamhet som den förtjänar? Var då med och tävla om att bli månadens bloggtips i min blogg och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

    2011-03-19 | 17:31:08
    Bloggadress: http://saramagdalena.blogg.se/
  • linnea säger:

    Jag älskar dig!

    2011-03-19 | 21:32:00
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: