alvapluslinnea.blogg.se

If tomorrow never comes

Kategori: Känslor/Åsikter

Jag såg vilken fin text Linnea hade skrivit om oss, och jag ville även bara svara lite kort i ett inlägg. Naturligtvis har jag svarat på en kommentar där hon skrev sitt inlägg, men jag vill skriva lite kortfattat här också.

När jag läste på ditt inlägg och såg att vi kännt varandra i nästan exakt 4 år nu, så kunde jag inte riktigt förstå att det gått så fort. Jäklar vad tiden går! Dom här åren har varit fantastiska med dig, eller med oss rättaresagt. Vi var från första början när vi lärde känna varandra i 4:an, sedan dess har det bara rullat på. Det är så skönt att kunna ha en bästavän som man verkligen litar på utan att tveka, en sådan man kan berätta allt för utan att känna sig dum eller behöva bli nervös. Precis som du skrev i inlägget här nedan, vi ska slå våra farmorers rekord! (För dom som inte vet vad vi pratar om där, men Linneas farmor och min farmor har varit bästavänner dom också i 57 år) Vi ska också åka på bingo varje onsdag, åka på bussresa och båtresa och fika tillsammans. Precis som dom gör. Aja, jag ville iallafall bara säga att du kommer alltid vara min bästavän oavsett vad, det kommer vara vi tills döden skiljer oss åt. Massa pussar ♥ / Din Gösapåge.

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Åh, det ska bli så kul att spela bingo med dig haha! Fantastiska tider vi har haft och det ska vi fortsätta att ha <3

    2011-03-23 | 20:37:36
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: