alvapluslinnea.blogg.se

Okej

Kategori: Bilder

Efter två roliga dagar som har spenderats med bästavän, så avslutades min helg med chips och dipp framför melodifestivalen! Min helg avslutades ikväll enligt mig, för imorgon, då är det plugga som gäller. Har rätt så mycket läxor 2 veckor framöver, så det kommer antagligen inte bli så mycket uppdatering från min sida i veckan! Men någonting ska jag försöka skriva.

Eric Saade blev ju vinnaren av detta års melodifestival, vilket jag tycker var helt okej. Men jag hade hoppats på att The Moniker eller Swingfly skulle vinna.. Det var lite annorlunda låtar för Sverige som jag tror hade gått lite längre i Eurovision! Men men, nu får vi hoppas på att det går bra för Eric Saade!

Nu ska jag byta om och fixa lite på mitt rum, är faktist trött! Och vad finns det att göra nu ändå så? Ha det super bra, vi hörs ♥ /Linnéa


Bild från jullovet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: