alvapluslinnea.blogg.se

Så djupa sår

Kategori: Bilder

Hejsan!

Eftersom jag inte bloggade så mycket under sportlovet tänkte jag skriva lite om det nu.
De mest "stora" sakerna jag gjorde var att:
- Spela fotboll en hel dag, sportlovscupen i Askersund. Btw, vi kom faktist 3:a av 12 lag!
- Ta bort och rensa en stor hylla i mitt rum där det bara fanns skitsaker, måla taket och tapetsera om mina väggar. De 2 sista sakerna gjorde såklart inte jag, utan en tapetserare (om det nu heter så?).
- Åkte till Göteborg med Alva en hel dag!

Annars har jag varit med vänner, slappat, bowlat med Alva, suttit vid datorn, kollat film och andra hemma aktiviteter. Super bra har mitt lov varit, förutom att det gick så fort.. Ovanligt fort faktist!

Skolan idag var en sådan dag där man får kämpa sig igenom alla lektioner, usch. Skönt att det är Torsdag imorgon, en kort dag och sedan Fredag!

Nu måste jag sluta skriva, pusshej♥ /Linnea


En bild jag tog med webbkameran igår, hyffsat sliten efter skolan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: