alvapluslinnea.blogg.se

EN BRA KVÄLL

Kategori: Bilder

vid åtta kom jag hem från en underbar kväll med krösa-maja, vi åkte till konsum och köpte glass, det blev calippo för båda. så himla god! sedan åkte vi vidare till IP, där 98:orna spelade match, vi satte oss där på läktaren och kollade en stund. när den var slut började vi dra oss hemåt. när jag kom hem åt jag och städade på mitt rum, det såg ut som ett bombnedslag! skönt att allt är fixat nu iallafall. strax ska jag göra mig i ordning och sedan gå och lägga mig. vi får hoppas på en lika fin och bra dag imorgon också! som krösa-maja redan skrivit i sitt inlägg här nedan, så har vi match imorgon. så jag tror inte att jag kommer hinna skriva något då, tyvärr. men vi får höras så fort jag kan! ♥ / alva
åh, raringen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: