alvapluslinnea.blogg.se

GODNATT

Kategori: Allmänt

Hej hopp! Kom nyss in efter att ha varit ute en stund med Linnea, vi kollade på A-lagets fotbollsmatch en stund men vi pratade mest. Just nu sitter jag här och äter "Släta bullar" med mjölk, så gott! Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, först ska jag bara publicera det här inlägget och efter det borsta tänderna. Imorgon väntar en ny dag, en ny skolvecka och nya läxor och prov som ska kunnas/göras.. Men som tur är så är vi lediga på torsdag och fredag! Och imorgon börjar jag 9, vi har ju alltid sovmorgonar på måndagar, så det är verkligen vädligt skönt. Nej, nu måste jag verkligen stänga av här! Klockan bara drar iväg, hinner knappt göra någonting på kvällen innan det är sent igen. Vi hörs mer imorgon & då kommer det bilder! Kram ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: