alvapluslinnea.blogg.se

GODNATT

Kategori: Bilder

kom hem från matchen för ett tag sedan, det blev ännu en vinst för oss med 1-0 mot skyllberg. grymt bra spelat tjejer! nyss drack jag te för att mjuka upp min hals, men det verkar gå sådär. jag vet inte om jag kommer gå till skolan imorgon, jag får se hur det blir. jag vill ju liksom inte gå till skolan och sedan bli sjuk till helgen eller någonting. så det är väl bäst att vara hemma och vila, så jag kan bli helt frisk snart. eller jag är ju inte sjuk direkt, men hur kul är det på en skala 1 till 10 att gå runt med en hes röst och knappt kunna prata? jag skulle nog säga 0.

det sägs även att jorden ska gå under nu på lördag, usch jag dör! jag är helt livrädd här borta, rolig fredag man kommer få då. jag kommer säkert bara sitta och tänka "sista dagen på livet idag då" egentligen är jag inte orolig för sådant här, men nu blev jag det och det känns piss. hatar att känna en viss oro i kroppen, jag kan typ inte tänka på annat än den saken. sedan när dagen kommer så har det inte hänt någonting, då har man typ gått och oroat sig i onödan och då blir man så himla arg. nu ska jag sluta prata, ville egentligen bara slänga in en hälsning om att det gick super bra på matchen och att jag nu ska sova! massa pussar på er ♥ /alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: