alvapluslinnea.blogg.se

HEMMA

Kategori: Tips

Hej bloggen! Nu är jag hemma. Helgen har varit grym, igår på förmiddagen ringde jag Moa och vi bestämde att jag skulle åka dit och sova över. Så jag kom fram till henne vid 2 ungefär, då bakade vi nästan direkt och efter det kollade vi på världens bästa film. Åh gud vad bra den var! Ni som inte har sett den måste verkligen se den - The room-mate heter den. Det här är verkligen min typ av film. Älskar sådana här filmer. Senare på kvällen kollade vi också på 2 andra filmer. Eller okej, vi hann bara kolla på en utav dom. För på den sista somnade vi båda två, eftersom den började 01:00 och höll på till 03:00. Jag somnade vid kvart över 1 och vaknade igen vid halv 3 så när jag vaknade hade jag världens huvudvärk. Jag väckte Moa och sedan gick vi ner och gjorde iordning oss och sedan gick vi och lade vi oss och somnade lika fort som vi gjorde framför tv:n i soffan. Filmen som vi hann kolla på hette "Jason goes to hell - The final friday", det var en gammal verison av den riktiga filmen "Friday the 13th" Och den var urdålig. Den var jätte konstig! Vi gick upp vid 8 imorse för vi skulle till Marieberg vid 10, där vi gick i 2-3 timmar och efter det åkte vi hem till Moa igen. Där hemma har vi suttit vid datorn och ätit en massa gott! Nu ska jag krypa ner i sängen och bara kolla på tv. Jag kommer iallafall somna tidigt ikväll, eftersom det blev väldigt sent igår. Men det var det värt så kul som vi har haft! Och bilder kommer, men det får bli imorgon. Jag tog jätte många bilder men jag orkar inte lägga upp dom nu. Så ni får vänta tills imorgon! Men ni får iallafall se trailern till filmen room-mate. Vi hörs mer ikväll eller imorgon! Pusshej ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: