alvapluslinnea.blogg.se

I WILL DIE SOMEDAY

Kategori: Musik

hej! jag kom från skolan för ett ganska bra tag sedan, men jag och linnea gjorde ett litet ärende så jag har inte kommit hem förens en stund sedan, då jag böt om till mys och slog på datorn. rensade också en massa mail jag hade fått och det tog sin tid kan jag lova! nu ska jag fortsätta med det jag gjorde, och jag tror det blir en väldigt konstig uppdatering resten av dagen men strunt samma. nu är det fredag och mys som gäller! PUSS ♥ /alva

my parents they say, do all the fun tomorrow, do the boring stuff today. but i say that's wrong, i'll do the fun things today and the other things can wait. cause we only live once. så himla rätt har han! en sån himla fin låt också, jag älskar den ♥♥♥

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Svar: Tack för det detaljerade svaret! :)

    Jag vet egentligen inte varför jag tycker att det är så tidigt med tio i åtta, det är ju bara tio minuter som skiljer sig. Men jag antar att det är för att jag är så sjukt seg på morgonen, så att varenda minut räknas för att jag ska hinna bli klar!



    Jag kan inte säga att jag kommer till skolan i sista minuten då vi börjar åtta, för det gör jag faktiskt inte. Men skulle jag börjat tio i hade jag nog blivit vääääldigt stressad! :)



    Ha det bra!

    /Beccy

    2011-05-20 | 17:07:44
    Bloggadress: http://beccys.blogg.se/
  • Mathilda säger:

    sv: tack så mycket ! :D blev ganska förvånad när jag såg det :D



    jo det gör jag, har bott här i femton år snart, ett år bodde jag i hongkong :)

    2011-05-20 | 19:16:25
    Bloggadress: http://matthiildas.blogg.se/
  • moa säger:

    sv; Ja, jag funderar fortfarande på vilka jag ska köpa.. Dom första passar bäst till klänningen men dom andra passar bättre till det jag brukar ha på mig annars, så dom kan jag ju använda fler gånger isf, kan nog också gå lättare i dom.. men får fundera lite till! ;)

    2011-05-21 | 03:32:11
    Bloggadress: http://moajonsson.devote.se
  • moa säger:

    2011-05-21 | 03:37:23
    Bloggadress: http://moajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här: