alvapluslinnea.blogg.se

WIHO ♥

Kategori: Bilder

wiho, ytterliggare en vinst för oss brudar i hbk! 3-1 mot frövi. efteråt blev det jordgubbstårta och saft, och ännu en toppen sak med vinsten.. vi ligger först i serien nu! om vi inte skulle ligga delad första plats med finneröjda dvs.

när jag kom hem så packade jag upp och nu sitter jag här. ska alldeles strax äta och efter det göra det jag har längtat efter hela dagen, att lägga mig ner i soffan! så himla skönt, det är också jätte mycket i skolan just nu, mycket läxor och många prov nu eftersom det är väldigt nära sommarlovet, så det är saker hit och dit. vilket kan vara anledningen till att uppdateringen går upp och ner. men jag får skriva så ofta jag kan helt enkelt! nej, nu ska jag ta något och äta och sedan krypa ner i soffan! ha en bra kväll, vi får höras mer imorgon! puss'n ♥ /alva
haha, lite skakig bild men sakna!

Kommentarer

  • mathilda säger:

    sv: jo men jag hade hellre velat födas i februari eller nåt :D menmen, man måste gilla lägget :)

    2011-05-23 | 22:05:53
    Bloggadress: http://matthiildas.blogg.se/
  • Linnea säger:

    den helgen var guld! riktigt värd att minnas. först marken & mys med min bror, alex & kevin på fredagen, sen chilla & bio på lördagen! åh, jag saknar den tiden! fan vad tiden går fort, det där var mer än ett halvår sen, kan du tänka dig? :o love you ♥

    2011-05-23 | 22:27:35
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: