alvapluslinnea.blogg.se

LÖRDAG

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Som ni kanske har sett 1 eller 2 inlägg här nedan, så har vi börjat med stor bokstav igen. Vi hade tröttnat lite med att bara skriva med små bokstäver så vi tänkte variera lite. Men när vi har skrivit med stora bokstäver ett tag så kommer vi säkert ändra oss igen, men i nu-läget är det stora som gäller.

Puh, nu är alla läxor och prov gjorda/inlämnade för veckan. Skönt! Nästa vecka har vi bara ett ekologiprov på onsdag och en mycket jobbig läxa i so:n tills på tisdag, det är en massa vi ska kunna om hela romarriket. Våran mentor som vi har i so, han tog det som en vanlig läxa. Men jag tar det faktiskt mer som ett prov. Men vi får se hur det går, det kanske inte är så farligt iallafall? Igår efter skolan drog jag och Linnea upp till God smak och fikade, trevligt! Där satt vi i några timmar och bara pratade och mös. Efter det åkte vi hem till henne och kollade på film - Alvin och gänget 2. Haha, den är så skön! Jag bara älskar Theodore! Ni vet han som är lite mulligare än dom andra? Han är bara så sjukt söt.. Efter filmen cyklade vi till Konsum och köpte lite gott, träffade även Yanika och Daniel vid skolan. När jag kom hem kollade jag först på Criminal Minds en stund, men sen vid halv 10 började en Wallander film - Byfånen. Den var dock inte sådär jätte bra, jag har sett bättre om man säger så. Men jag kollade klart på filmen ändå och efter det gick jag och lade mig. Jag vaknade för en stund sen, och jag ska strax äta frukost. Idag blir det att åka till Moa, jag sover nog över där också. Om inte, så kommer jag hem senare ikväll så det blir nog ingen mer uppdatering idag. Nej, nu blev det ett sånt här långt inlägg igen, aja skit samma! Vi hörs när vi hörs ♥ Puss! /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: