alvapluslinnea.blogg.se

MATCH

Kategori: Bilder

Då var det dags för match igen, mot Kumla! Samlingen är runt halv sex och matchen börjar 7 och den slutar halv 9 så jag kommer inte hem förens halv tio någonting? Så när jag kommer hem så blir det mer pluggning eftersom vi har Biologi-prov imorgon. Surt. Jag har även pluggat lite sen jag kom hem från skolan ungefär tills nu, så jag känner att jag kan det mesta så det känns bra. Men det skadar inte att ta igen lite repetition på kvällen innan jag ska sova. Förresten, vi hade ju en SO-läxa tills idag också (som jag redan har skrivit bara för någon dag sedan) och det gick super bra!

Och nästa vecka är det praktik, ska bli så jäkla skönt att komma bort från skolan åtminstone 3 dagar! På torsdag, fredag och måndagen efter helgen är vi lediga. Så om man bara ska räkna dom vettiga lektionerna, så återstår bara en riktig skoldag kvar och det är imorgon! Nu ska jag äta och efter det packa, hörs förmodligen inte mer ikväll! Och nu hoppas vi allt på en till seger! Då blir det den 4:e segern i rad, känns sjukt bra! Puss ♥ / Alva
Jag från vänster, Tova i mitten och Maja till höger. Åh, sakna! ♥

Kommentarer

  • frida säger:

    sv: haha har lagt till det på listan ;) <3

    2011-05-31 | 17:52:30
    Bloggadress: http://lemien.blogg.se/
  • MADDES säger:

    trist när man inte fått tillräckligt med tid på sig men det klarar du säkert ska du se!! Det är fint med mig. Vad gör du nu?

    2011-05-31 | 19:51:14
    Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här: