alvapluslinnea.blogg.se

Mors dag du vet

Kategori: Bilder

Hej alla ni som är uppe! Egentligen ska jag ligga i sängen och sova nu, men jag ville slänga in ett litet inlägg innan min dejt med kudden påbörjas.

Idag har jag varit med Maja, inte så länge då för jag sov till halv 12 och hon kunde bara vara till 6. Men kul var det iallafall, för vi är inte så ofta längre! När hon hade dragit hem satte jag mig vid TV:n en timme, sedan så jag drog ut på en springtur i ekoparken. Jag hann precis hem innan regnet kom igen! Då duschade jag iallafall och sedan så cyklade jag och Alva ner till IP och kollade damerna. Kom hem runt halv 10, och nu ska jag som sagt snart sova. Föressten, grattis igen mamma, och hoppas du gillade kortet! ♥ Min helg har varit väldigt bra, så tack till er som gjorde den! /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: