alvapluslinnea.blogg.se

SKÖNT...

Kategori: Bilder

sådär, då blev jag klar med ännu en läxa! nu är alla läxor gjorda för denna vecka så då återstår bara ett matteprov tills på fredag. hoppas det går bra! resten av kvällen blir nog att spenderas framför tv:n. csi ny måste jag kolla på, för det har jag verkligen inte kollat på, på jätte länge!

idag på idrotten hade vi cooper-test också, min tid blev iallafall hyfsat bra! man skulle springa 2 km, och när jag var på dom sista metrarna till mål (eller vad man ska säga) så kände jag knappt mina ben. dom hade typ domnat bort, usch vad äckligt det var. nöjd är jag iallafall! nu ska jag ringa moa och prata lite med henne. och förmodligen så hörs vi nog inte mer ikväll, men om ni kikar in imorgon så ska nog ett eller fler inlägg komma upp. pussen! ♥ /alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: