alvapluslinnea.blogg.se

VÄX DIG STARK

Kategori: Bilder

hej! igår var det valborg, en helt underbar dag/kväll för min del! på dagen var jag med linnea, eller vi började ses vid tre på eftermiddagen för båda hade massor att fixa på förmiddagen. hemma hos linnea satt vi vid datorn, kollade på en beck-film och målade naglarna osv. vid sju tog vi cykeln upp till picasso för att äta kvällsmat, där satt vi typ till klockan åtta. sedan cyklade vi vidare över bron, till verners backe där det var valborgsfirande. där stannade vi till tio ungefär, vi stod vid brasan och kollade på fyrverkerierna. så himla mysigt! när jag kom hem gjorde jag mig i ordning för sängen direkt, efter det gick jag och lade mig. jag somnade typ på en gång, skönt att få sova ut ordentligt!

idag ska jag inte göra något speciellt, kolla på tv och bara mysa inne. nu har jag ingenting mer att skriva om, later! ♥ /alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: