alvapluslinnea.blogg.se

1:a November

Kategori: Alva

Hej på er! Jahopp, då var det redan första November idag då. Det går ju så jäkla fort, om bara en månad är det December och snart åker julsakerna fram. Men för mig kvittar det, jag tycker bara att det är bra att det går fort fram, för nu vill jag ha Jul och äta julmat. Haha!

Annars då? Igår var det ju Halloween och jag hade den bästa kvällen med bästavän någonsin, kul har vi inte haft på väldigt länge, jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde på flera veckor. HAHAHA jag orkar inte ens tänka på allt som hände och allt vi gjorde! Det var så himla kul, alltihop! Precis innan stängningsdags på Ica så åkte vi i racerfart dit och hann köpa det vi skulle ha. Chips och en stor 200-grams Marabou choklad fick det bli. Sen åkte vi hem till Linnea igen och kollade på tv med godsakerna som vi köpte. Mys-halloween! Hoppas ni hade en bra kväll precis som jag hade! Och tack för dagen bästavän, du gör allt så mycket bättre! Med dig har jag som roligast ♥ Vi hörs när vi hörs. Pusshej! /Alva

Kommentarer

  • Linnea säger:

    You make me smile!!!!!!!!!!! You make me laugh like nobody else dose!!!!!!!!!!! I LOVE YOU <3

    2011-11-01 | 23:54:51
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: