alvapluslinnea.blogg.se

Farsdag

Kategori: Alva

Hej bloggen! Till att börja med så måste jag bara skriva en sak. Grattis min egna pappa på farsdag. Jag älskar dig! ♥

Idag har jag bara varit inne och tagit det lugnt och mysit hemma i pyjamas. En söndag kan inte bli så mycket bättre, bara ta det lugnt så man är riktigt utvilad tills måndagen som kommer dagen efter. Så man klarar av en skolvecka till, hoppas denna skolvecka går lika fort som den förra gjorde, vad det gick undan då haha! Nu ska jag värma mig en kopp te och sedan sätta mig ute i vardagsrummet där resten av familjen kollar på film. Vi hörs! ♥ /Alva

Kommentarer

  • evelina daulin åberg säger:

    sv: åhh tack hihi, men är inte riktigt nöjd, ska ändra det lite till! puss<3

    2011-11-15 | 19:06:44
    Bloggadress: http://evelinainfocus.blogg.se/
  • alice säger:

    har en kort frågestund på bloggen....fråga något ifall du vill :D

    2011-11-17 | 16:48:42
    Bloggadress: http://aaaaliice.blogg.se/

Kommentera inlägget här: