alvapluslinnea.blogg.se

Massa kärlek till min älskade mamma ♥

Kategori: Musik

Jag sitter och kollar på Idol, dom ska sjunga en låt som påminner någon om låten som dom väljer att sjunga. Moa valde den här fina låten (Kolla under) Till sin bror. Och jag blev så ledsen när jag hörde låten för att den var så fin och för att hennes brorsa sitter och gråter i publiken. Världens finaste låt! Om jag var med i Idol och skulle sjunga om någon, så skulle jag sjunga om min älskade mamma, min alldeles egna mamma. Om du inte fanns, vad skulle jag göra då? Jag skulle gå under. Men man vill ju självklart sjunga en låt till andra personer som också betyder allt. Tex släkten, andra personer i familjen, min absolut bästa och världens finaste bästavän och andra fina människor! Men som sagt, bara för att du är min egna mamma, så tänker jag på dig när jag hör den här låten. Lyssna och njut, det finns nog inget annat ni kan göra, än att njuta av den fina låten! Puss på er alla fina ♥ /Alva

LÄNKEN till låten, ifrån Idols sida! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: