alvapluslinnea.blogg.se

Alla har väl fallit nån gång i trans

Kategori: Bilder

Tjena!

I torsdag efter skolan drog jag och Alva upp till hårstudion för att få mitt hår klippt. Resultatet blev precis som jag ville ha det, och nu är mina fula, jobbiga och toviga toppar borta!

Igår var det skola som vanligt, är riktigt skoltrött men mina tjejer gör dagarna lättare! Efter skolan hängde jag och Alva med Vilma upp till tågstationen en snabbis och sedan hem till var och en. Under resten av dagen var jag med Vilma!

Idag har jag bara varit hemma, tyvärr.. Har städat, duschat, ätit pizza, kollat på tv osv. Och jag dammsög hela huset = lite plus i kassan + godis, chill lön! Den enda roliga saken som hände idag var att det kom en limousine förbi mig för att hämta upp min bror, kungligt? Inte lite heller haha!

Nu ska jag därimot sova, imorgon står 2-timmars fotbollsträning på schemat! Puss ♥ /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: