alvapluslinnea.blogg.se

Hallsbergsmarken

Kategori: Bilder

Hej! I fredags var det ju marken här i Hallsberg. Så efter skolan blev det att gå på den med bästavän, det var ganska mulet ute och ganska kallt den dagen och lite regn kom då och då, så klädseln den dagen fick bli mina nya och sköna höstskor, leggings och poncho! Halsduk och vantar på det också. Mys! Det blev att åka en karusell (virvelvinden haha) godis och en massa skratt som ett plus i kanten. Dagen blev iallafall väldigt bra och rolig. Tack för dagen!
Igår var jag även med Linnea igen. Vi tog för det mesta lugnt, köpte lite godsaker på kvällen och när jag kom hem vid åtta på kvällen, så böt jag om till pyjamas och satte mig framför tvn med mamma. Sedan följde jag med när vi skulle hämta Hugo, när vi kom hem igen kollade jag på tv igen och sedan gick jag och lade mig. Imorse sov jag ut lääääääänge. Det behövde jag verkligen, det gjorde jag även igår också. Så nu är jag utvilad och pigg! Idag ska jag bara vila och städa mitt rum, kolla på film och mysa för mig själv. Ha en bra söndag ni. Puss! /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: