alvapluslinnea.blogg.se

Onsdag

Kategori: Alva

Jag har inte skrivit det, men jag tror jag har berättat att jag är sjuk iallafall och är tvungen att vara hemma hela denna skolvecka för jag har fått lunginflammation (jag fick det förra veckan när mamma och jag åkte till doktorn, så då fick jag ju självklart pencelin) Så nu har jag ätit mitt pencelin i några dagar så imorgon är det sista dagen, äntligen! Så på fredag får jag gå ut en liten stund, för att känna efter hur jag mår, men jag har inte haft någon feber eller andra besvär (tex huvudvärk osv) sen i fredags så då kommer jag antagligen vara helt bra, till 100 %, förhoppningsvis. Så skönt det ska bli!

Och så längtar jag jätte mycket tills julen kommer. Så gott det ska bli med julmat, glögg, lussekatter, pepparkakor, så fint det är med julgranar och själva SNÖN också. Den längtar jag faktiskt mest till. När det är kallt ute så man får sätta på sig de varmaste vinterskorna man har, dom varmaste vantarna och de mysigaste och största halsdukarna man kan hitta. Och att sen komma in igen och tända ljus och dricka te eller varm choklad. Så mysigt ju! Nu ska jag kolla på en massa bra filmer i myskläder och sen ikväll blir det samma sak, att kolla på tv och dricka hallon-te. Jag försöker göra det bästa av situationen när jag är sjuk. Vi får se när vi hörs nästa gång. Ha det bra! Kram ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: