alvapluslinnea.blogg.se

Rock all night long

Kategori: Bilder

Hej! Egentligen borde jag ligga i sängen nu, men jag har ju inte bloggat på länge så jag känner att det behövs! Alva har ju redan berättat om helgen, så det ända jag kan göra är bara att hålla med och tacka henne för helgen! ♥

Skolan har rullat på de senaste dagarna, det är rätt så mycket läxor nu men jag ska nog klara av det bra (det får vi hoppas iallafall hehe). Förut idag var jag på Marieberg med mamma och pappa, fick med mig hem ett par behövliga höstskor från Skopunkten! Och så gick vi in Mediamarkt, jag har faktiskt aldrig varit där förut, konstigt nog.

När jag kom hem tog jag och Elisa en långpromenad, det var behövligt måste jag säga, hade missat mycket! Nu ska jag äntligen lägga mig under täcket, har längtat hela dagen! Puss & godnatt ♥ /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: